Pages

Aug 21, 2009

Bila Jauh Baru TAU rindu..


rinduku pada kalian semua wahai sahabat perjuangan ku... :)
==kak acha,ehemm,kak nomi,syafia,kak anies==
nie pic nak hantar kat keta da tadi...

Assalamualaikum.



Sudah menjadi lumrah di bumi ini yang hidup pasti akn mati n yang bersama pasti akan berpi
sah...bila dah jauh baru tau rindu.. :) alhamdulillah semua nya nikmat Allah taala..

Saya beru sahaja balik dari hantar sahabat2 romate yang di sayangi.Kita orang sempat tangkap gambar.Tinggal saya sorang ja kat bilik.Rasa sunyi la...tak da teman nak pergi surau...nak beli makanan....alhai sedihnya saya....Allah tak akan uji kalo tak mampu kan??? betul3...

Memang benarlah...perempuan bila di tinggalkan baru Tau erti rindu,,:) sebab tu dalam masalah perkahwinan terdapat cara untuk menyedarkan isteri2 yang derhaka dengan meninggalkan isteri buat seketika,,biar rasa terkesan cikit..mcm saya sekarang nie la.... :(( Bila akak saya nak mai datang amik kat hostel nie...??? Sabar2..

So,pengajarannya sekarang...bila ada masa nak berkasih sayang bersama dady mumy..adik beradik2 sanak saudara..sahabat...gunakanlah masa yang ada dengan sebaiknya...insyaAllah...sentiasa tegur menegur yer...

Sunyi nya bilik ini...tanpa romate2....................




rindu lah dengan kawan saya....

cuti mode!!

Ya allah berkatilah hubungan kami..amin....

No comments: