Pages

Feb 25, 2010

3 minggu yang pertama @ latihan Industri

Assalamualaikum..

Alhamdulillah,,ayuh kawan2 kita syahadah n selawat keatas Baginda RASULULLAH S.A.W..

Terpinga2 aku masuk praktikal,,pada hari pertama.Awal-awal lagi dah terima something yang amat sedih..tapi biarlah rahsia... :)

Aku ditugaskan dibahagian Penyelidikan cawangan Syariah. Alhamdulillah tugas yang diberikan sehingga hari ini banyak sangat2..tetapi memang amat berguna,,aku ditugaskan untuk menyusun dan semak semua yang berkaitan dengan kajian-kajian syariah..amat luar biasa dan ianya memang pengalaman yang best..

Orang kat ofice semuanya baik2..cumanya aku sahaja yang jarang2 nak bertegur sapa...hehe..ngn lelaki..ngn perempuan alhamdulillah...okey....

Hari2 aku naik motor merempit,,jalan memang mengalahkan "macet" di indonesia...kalo jalan jam....harap maaf......kena hati2......aku harap semoga cuaca yang mendatang ini baik2 saja dong...

Apa yang penting,,niat aku nak praktikal dekat sini...

Akhir kalam...

Salam sayang:)

No comments: