Pages

Feb 25, 2010

Aku Bebas

Perkongsian,,aku sudah bebas sekarang..alhamdulillah..terima kasih ya Allah..melalui hari-hari yang sentiasa dikecam dengan pelbagai ugutan dan hasutan..akhirnya aku bebas..aku bebas..amat luar biasa rasa jiwa yang aku rasa..hatiku tenang..kosong..hanya buih2 cinta menyahut nama Allah dan Rasulnya..telah lama aku menanti hati ini kembali bebas..ya Allah..tak henti air mata ku mengalir..aku pohon,,kau jagalah hati ku..diriku...hanya kau sahaja yang benar-benar bisa mengetuk pintu hatiku..ya Allah banyak hari sudh aku lalai dan leka..dengan hasutan dan bisikan kreative si syaitan,,aku akur akhirnya,,,aku mesti sentiasa mengingatimu,setiap nafasku...adalah milik Allah...cukuplah hatiku dulu pernah menurut nafsu dan kata si syaitan...kali ini,,,,aku akur pada fitrah diriku....

YA ALLAH,,PELIHARAHLAH DIRIKU DARI KEBURUKAN DAN KEJAHATAN AMAL,AKHLAK, DAN NAFSU..AMIN YA ALLAH...

1 comment:

ABU NUAIMAN said...

Nafus Itu Kejam....Ia Tidak Mengenali Sesiapa Pon.....Baik Org Sholeh Maupon Sholehah,Akhi Rasa Bintang Dah Terbaca Mahupon Mendengar Kisah Allah Dan Nafsu,Bertapa Ingkarnya Nafsu Itu Terhadap Allah Swt.Jangan Sekali2 Biarkan Iblis dan Syaitan Jadi Org Ketiga,Walau Di Mana Kita Berada,Tak Kira Di Sekolah,Di Cafe,Di Pejabat,Di Dlm Talipon Maupon Di Internet....Semoga Allah Swt Melindungi Kamu Dari Bisikan Iblis Dan Syaitan Yg Di Laknat,Dari Jin2 Yg Jahat Dan Dari Nafsu2 Yg Kejam Dgn Keberkatan RAsulullah Saw Dan Keberkatan Bulan RAbiuawal(INsya Allah).Amin Ya Rabbal Alamin....Jaga Diri Adikku...