Pages

Feb 17, 2010

Selamat Hari Lahir cik bintang!!

Assalamualaikum...
Hari nie,17 feb..birthday aku...
nie wish yang aku terima..
  1. Salam saudaraku, tadi aku bertemu "tawadhu'" , "sabar" dan "ikhlas" mereka bertiga perlu tempat tinggal..maaf,tanpa izin aku berikan alamat hatimu.Semoga mereka sentiasa bersamamu. Selamat pendek umur dan semoga panjang umur anjang..dr adik beradik QA darul quran n wana...
  2. Selamat hari lahir kak ammie...muuaahh...dr adik payang
  3. Salam ...bintang,selamat ulang tahun kelahiran ke-21..hehe..saya doakan semoga awak panjang umur, dimurahkan rezeki dan kejayaan buat awak..dan semoga bertemu jodoh yang dapat memberi semangat baru n pembimbing dunia akhirat buat awak...miz u a lot..dr syafiah...
  4. Slm ammie..hepi bday....moga dimurahkan rezeki....gud luck 4 everything....dr fifie
  5. Happy Birthday ammie...moga panjang umur..murah rezeki...miss u so much.....
  6. Selamat hari lahir ya ukh,,moga sihat,dipanjangkan umur n bertambah ilmu...
  7. Sanah helwa ya ukhti..semoga rahmat n hidayah Allah sentiasa bersamamu..sayang anjang...dr ayang QA darul quran....

other..kat fb...

"YA ALLAH,,AKU INGIN MENJADI SOLEHAH.AKU INGIN JADI SOLEHAH..AKU INGIN JADI SOLEHAH....TANAMKANLAH DIHATI KU,..AKU INGIN JADI WANITA YANG DIREDHAI OLEH MU....AKU MOHON.....YA ALLAH,MULIAKANLAH KELUARGAKU DENGAN KEMULIAAN DARIMU,,,"

Amin ya rabbal alamin.....

No comments: