Pages

Aug 28, 2010

Aduhai Tom Yam

...

Selagi tidak Tom Yam..hatiku tidak tenteram..kenapa ya? kerana ada insan yang aku sayangi menanti Tom Yam ku..harapnya dia sentiasa sabar menanti Tom Yam ku...aku ingin makan Tom Yam bersama mu..di siang hari...bila waktu tak puasa ya...boleh kita makan macam-macam...boleh kongsi macam-macam...

Harapnya dia membaca warkah yang aku titipkan ini...aku yakin...sabar ya...

Aku sentiasa ingat Tom Yam nie...sampai bila-bila...


masih ingat lagi...!!

aduhai Tom Yam....

5 comments:

Usu cumil.... said...

Tomyam mmg sedap..tapi,,klu Anjang masak sedapkah??hahahahaha~..
mstilah bah sedap kan Anjangku..hehe~

Nur Taqwa said...

usu...sedap kah? hehe...anjang rasa usu masak lagi sedap.... :)

Syahaadah said...

bt rndu pada kue teow tm yam amir laa..huk3

Nur Taqwa said...

to syahaadah...yup rindu nak makan tom yam kat sana..hehe, ingat sapa tadi..da x kenai...dulu syahidan skang syahaadah.. :)

Syahaadah said...

cehh..ade plak gitu..huhuhu