Pages

Aug 16, 2010

Nikmat "Usrah" ku..

...

Genaplah 4 tahun aku mempunyai usrah yang banyak membantuku dalam kehidupan..biar aku lebih awal pernah putus asa suatu waktu dulu..namun usrah ku sentiasa bersama-sama..

Aku merasakan akan ada hati-hati yang sentiasa menyayangi dan membantuku..aku yakin..

QA..

Sememangnya nikmat itu amat indah

Hubungan ukhuwwah

Hubungan Aqidah amat senang dengannya..

Walau jauh di mata, aku tahu..

Aku adaah saudara kepada kalian..

Salam sayang buat..

Along..

Angah (Yarmouk)

Alang (a-Azhar, mesir)

Uda (Dq)

Ateh

Usu (Will fly to Yarmouk)

Ayang (Will fly to a-Bayt)

Anje (UKM)

Adik (USIM)

Aniq

Achik

Andak..

"Ya Allah peiharaha diri-diri ini dari kejahatan dan fitnah dunia, eratkanah hati-hati ini..amin"

Thank You Allah

@@

2 comments:

Usu cumil.... said...

Salam anjang,,x tulis yg lain...
mai usu habaq..
Along ; UDM@Unisza
Andak : Usim-DQ
Ateh,Achik,AniQ : Mansouro Mesir

hehe~..

Nur Taqwa said...

usu....

anjang tak tau...

tq habaq na....

@@