Pages

Apr 6, 2009

Tak Tertahan Rindu Denganmu..


Dengan Nama Allah Taala..


Assalamualaikum..






"Ya Allah ya tuhanku,hatiku tidak tertahan rindu padanya..menantinya menjadi temanku..Aku


ingin sentiasa bersamanya..tidak kira siang,malam..aku merinduinya..dan rinduku sudah tidak


tertahan..saban tahun aku menantinya..Ya Allah ya tuhanku aku ingin menabur ibadatku


padanya..aku ingin bertemu dengannya semula..Rinduku sudah tahap yang kemuncak..aku ingin


menyerahkan segalanya padamu..Kau adalah segalanya buatku..kau adalah ganjaran dalam


hidupku yang amat bermakna..semoga Allah taala mudahkan rinduku pada mu..Dengan izin


Allah taala,sekiranya aku bertemu denganmu..aku ingin sekali melakukan yang terbaik daripada


sebelum ini,aku berniat..aku berjanji..aku ingin bertemu denganmu..Malam yang baik dari


seribu bulan ada padamu..Ya Allah aku ingin bertemu denganmu..Ya Allah ya tuhanku engkau


terimalah permintaanmu..aku ingin menyiapkan diriku untuk bertemu denganmu..seawal


syawal..aku ingin bertemu denganmu semula..aku rindu denganmu..Ya Allah ya tuhanku engkau


pertemukanlah aku dengan bulan ramadhan..dengan lailatul Qadr aku memohon


padamu..rinduku sudah tidak tertahan ya Allah..Aku rindu pada bulan keberkatan,kemuliaan


yang ada pada Ramadhan..seringkali aku menangis berdoa agar Engaku pertemukan aku dengan


ramadhan..Ya Allah engkau perkenankan permintaan ku..Tak tertahan Rindu


Denganmu..Ramadhan ya Ramadhan..Ya Allah sesungguhnya pada bulan Mu itu banyak


kebaikan yang aku rindui..Aku ingin jadikan yang lebih baik daripada sebelum ini..Aku dah tidak tertahan


ya Allah..RAMADHAN...........


AMIN YA RABBAL ALAMIN...
MEMOHON DAN SENTIASA BERDOA KEPADA ALLAH TAALA AGAR DIPETEMUKAN DENGAN MALAM YANG LEBIH BAIK DARI SERIBU BULAN..BERTEMU DENGAN BULAN YANG MULIA ITU..


AMIN YA RABBAL ALAMIN...

No comments: