Pages

Jan 10, 2009

la tahzan my love haqiqi



semalam..

9 januari 2009 selepas solat isyak..


"ya ALLAH aku berdoa

aku memohon kepada mu

lindungilah wanita ini daripada kezaliman..

pemikiran yang zalim..

dan apa sahaja

yang zalim

ya ALLAH..aku dalam kebuntuan ya ALLAH..

engkau permudahkanlah urusan wanita ini ya ALLAH..

aku meminta ampun memohon maaf

sekiranya pernah aku manyakiti hati wanita ini ya ALLAH..


ya ALLAH aku memohon kepada mu

berkatilah wanita ini ya ALLAH..

aku tidak layak untuk wanita ini ya ALLAH

mungkin aku bukan

tercipta untuk wanita ini
aku redha ya ALLAH dengan ketentuan mu ya ALLAH

ya ALLAH


ya ALLAH

aku memohon kepada mu

engkau rahmatilah

wanita ini ya ALLAH dengan rahmat daripada mu ya ALLAH


ya ALLAH

engkau berikanlah aku kesabaran

engkau berikanlah wanita ini kesabaran

ya ALLAH

engkau berikanlah wanita ini

kekuatan

kekuatan

kekuatan

ya ALLAH

engkau berikanlah aku

kekuatan

kekuatan

kekuatan

ya ALLAH

sesungguhnya aku dan wanita

ini

adalah insan yang lemah


ya ALLAH aku memohon kepada mu

engkau jugalah tempat berserah

aku serahkan segalanya kepada mu ya ALLAH

perancangan mu adalah yang terbaik ya ALLAH"


AMIN,AMIN,AMIN YA RABBAL ALAMIN..

3 comments:

ABU NUAIMAN said...

AMIN YA RABBAL ALAMIN

PayanG c adek said...

amin ya rabbal alamin

PayanG c adek said...

saya suka la kak amie ... ehm likeee sumanya yang akak tulis :)